a crazier siblingss n cousin !!

meet u all again..
hari nie nak cerita sikit pasal kegilaan 'sibling' n 'cousin' aq.. tp x de lah gila sgt.. haha,, :) hmm,, so, gila ke x?? never mind !! gambar 2 yg akn aq tunjukkan dekat korang nnti,, time kiteorg ada dekat ipoh, perak n dekat bilik mak n abah kiteorg. sorylah kalo x comel.. tp aq harap korang ringankanlah jari jemari korang yg chumell 2 tuh untuk memberikan opinion korang...

ni lah kerja aku kalau tak ada orang kat rumah.. so,, abaikan pic nie kalau x cunn >.<

toke jual tudung datang rumah.. tanpa segan silu main try aje.. ~~

only me,, 

start pic nie,, family aq ada dekat perak. pic nie aku duduk dekat pondok depan rumah tok lang aku !

adik aku dok mengenang nasib..

argghhh!!!! nampak sgt muka x sedia lg,, tp dah kene snap!


dok 'merendek' dlm kereta..

nampak mcm dah profesional sangat dah !! cepat2 la amik lesen,, boleh bawa k.ngah g jln2..



semangat bola masih lagi berbaki >.<

muka nak nangisss...


entah fashion apa pon aq x tau.. bantai aje lah !!

tonggek habis adik aq.. hahaha

mak aku dah penat~ mcm 2 makanan yg dah masuk dlm perut. nak senyum pon dah x larat. sweetheart mak aq x ada la~~ yelah dok sebok dgn adik beradik lain,, x sempat nak amik sekeping dua gambar abah..

okk,, next week aq dah nak bertolak ke kedah. jadi,, tugas mengupload gambar direhatkan buat sementara waktu. mungkin amik gambar @ kedah waktu petang,, waktu malam aq upload ok !!
hmmm,, x sabar sebenarnya nak balik kampong tau tak ??
okeyh!! stop here,, we will continue again.. >.<
bubye.. :)


No comments:

Post a Comment