kenangan yang tak dapat dilupakan walaupun pergi KL ..

assalamualikum semua.. :)

seperti yang aku bagi tahu dekat korang semua @ facebook semalam,, aku kata aku nak ke KL right?? ermm,, sape x tau x pe lah ! first,, abah ajak g KL sbb nak tempah baju dekat Pertama Kompleks.. tu la ikut sekaki tuh.. lepas penat jalan2, pergi makan dekat A&W kejap. pas tu dah nak balik, singgah kat Sogo kejap nak beli seluar adik aku. dah siap shopping kat Sogo ingat nak terus balik, tp ternampak kedai Secret Recipe,, apa lagi, beli la pulak kek kat situ.


this !! kotak ni tak ada isi pon.. sayang nak buang.kan dah beli mahal-mahal, tup tup nak buang pulak ! hahaha. tp, kotak ni dah sampai ke pembuangan sampah dah.. hmm.. lupa nak bg tau, kali ni aq pilih kek chocolate indulgance !! pergghh!! sedap yg amat. terasa lagi sampai sekarang. nah. amik ni.sedap tak? nak? kalau nak beli lah sendiri. 7 setengah je.. korang mesti mampu punye..

alright !! next story . lepas dah puas beli kek lah,, beli tuh,, beli ni,, masa untuk balik. kiteorg terpaksa jln kaki pergi Pertama Kompleks tuh balik sebab kiteorg parking kereta dekat sana. sambil jalan 2 , aku mesti tengok muka 2 org dok lalu lalang kat situ. berkat dok tengok muka orang.. dah jumpa !! the actress,, Faezah Elai. mula mula aku ternampak sorang laki nie. aku rasa mcm pernah tgk je.. last2 bila tgk orang belakang, orang rumah die.wahh !! awesome . meh aku tunjuk gambar die dulu lah yer..

hmm.. tersenyum lebar bila nampak die. biasalah kan. jumpa org yg selalu masuk tv ni, lain mcm sikit feel dia tu kan? kat sini, yg boleh aku cakap. mestilah cantikkan ! ermm,, tinggi , sweet je tgk muka die. x sempat nak ambik gambar dgn dia.. bateri kamera kong ! urgghh!! itu yg ambik dari internet je gmbr ni.ooh!! lupa nak masukkan gmbr yg aku ambik time dlm perjalanan ke KL. tulah , excited sgt dok cerita pasal faezah elai,, haha.. wait ahh...













semua gambar2 dekat atas tu, semua dekat perhentian sungai buloh. time ni tengah hujan lebat, x ada mood nak tidur... hahaha.

nampak ni?? hmmm,,, lagi sekali benda yg menggembirakan hati aku semalam. lepas dah puas pujuk mak nak beli buku ni,, mak aku pon kata OK ! sejujurnya, aku memang tak lalu nak tengok buku nie. tp,, sekarang nie aku dok sakan kumpul barang 2 bola tau tak? tu yang tak boleh tahan tuh.. mak aku pon ade ckp , buku nie buat kali peratama n kali terakhir.. jangan beli dah ! alright boss !
ok la yer.. tak makan tengah hari lagi nie. nanti kita menggedik lagi k.. bubye.. >.<



1 comment: