CONTEST : I choose to wear hijab

assalamualaikum.. :)

rasa teringin nak join sekaki contest ni.. rasanya ramai yg dah tau pasal contest ni kan?? ermm.. btw, aku baru nak join. hehe . :)

siapa yg nak join contest ni.. tekan sini . 
( rugi kalau tak join ) >.<

gambar yang saya pertaruhkan.. 


nak cakap lebih pon tak guna.. jadi , dgn ini.. aku gunakan gambar ni sebagai taruhan dlm contest ni.. hehe >.<  *ada rezeki, in sha allah x kemana*

TARIKH TUTUP : 7 DIESEMBER 2012 . 

Assalamualaikum !



7 comments:

  1. comel dear ! gud luck ^^
    http://heartylolipop.blogspot.com/2012/11/contest-i-choose-to-wear-hijab.html

    ReplyDelete
  2. nenek join jugak contest yg same..btw,good luck ;)

    http://banjirbesarpunye.blogspot.com/2012/11/contest-i-choose-to-wear-hijab.html

    ReplyDelete
  3. nice picture dear.. good luck eh ? from same contest :D

    http://nurull-syafiyqa.blogspot.com/2012/11/contest-i-choose-to-wear-hijab.html

    ReplyDelete
  4. dr contest yg same ,,,comelnyer,gudluck=)

    ReplyDelete
  5. comel :)
    btw, dari contest yg sama :)

    ReplyDelete
  6. comel. shue dari contest yang sama http://sicookiemonster.blogspot.com/2012/11/contest-i-choose-to-wear-hijab.html GOODLUCK YEE :)

    ReplyDelete