Patut / Tak Patut???

Assalamualaikum.. :)
Mungkin sebelum ni, tak ada sorang pun kawan kawan internet yang tau aku ni suka/minat apa. (cewah). bukan apa.. setiap orang, mesti ada minat something kan? atau, orang sekarang panggil... "crush" gitu.. >.<
hmm.. sama lah mcm aku jugak. dan tak ada sorang pon boleh halang apa yg aku minat. muahaha.. *ayat kejam*. ok, straight to the point... aku salah seorang Directioners jugak mcm korang2 yang lain... :) minat tu baru je lagi.. baru 2 bulan. terlalu awal untuk aku mengenali ahli kumpulan tu dgn lebih mendalam lagi, lebih2 lagi, tahun depan aku akan menduduki peperiksaan PMR. mmg tak ada masa nak cari tau pasal dorang. 

Tapi, kadang2 bukak internet, still bukak dorang punya page. gara2 nak cari barang2 dorang je aku bukak internet. teruk . sebelum ni pon dah nak pergi dah , siap naik komuter dengan mak cik aku gara2 nak cari barang dorang. 

bukti aku bersemangat nak pergi KL untuk cari barang2 dorang. tapi, apa yg aku dapat,, just sakit kaki.. lenguh2 badan.. dan seangkatan dengannya.. sbb mak cik aku bawak kiteorg pergi Sogo, KL untuk beli hadiah hari jadi untuk suami tercinta. :( 
# he's my cousin. just our protector..  :p

ok.. serik dah nak jalan2 naik komuter melainkan aku ada urusan sendiri. cewahhh ! ada bran ke? haha. Balik je dari KL aku merajuk habis ! abah aku bawak pi jln2 KL pon, x jalan. dah sampai depan KLCC , mak aku pulak kata tak payah. actually, abah aku tak tau jalan pasal KLCC ni.. parking kereta pon dekat "DILARANG MELETAK KENDERAAN" . mmg lagi berangin aku. lagipon hari tu aku demam n x sedap badan.. :'(

Lepas geram dengan apa yg jadi hari tu, aku bertekad sehabis habis yg mungkin nak cari jugak barang dorang. sebenarnya, brg 1D hanya ada dekat Kinokuniya , KLCC. tulah pasal asyik nak pi sana. hehe >.<
kali ni aku bersekongkol dengan mak cik aku yang lain pulak ! hahah. syokk habis. walaupun anak dia asyik cium lantai KLCC (meragam). first time masuk sana, arrghhh !!!! jakun gila. macam 'rusa masuk kampung' kau tau?? sesekali sesat dlm bangunan yg gah tu ! isk3... 

bila nampak kedai ni, menjerit mengalahkan nak pi concert dorang je. kalau pi concert, mcm mana lah agaknya... heheh aku terus jalan masuk kedai ni. dah tak ingat org belakang. nak jadi, jadilah ! hahaha.. tp, dah puas cari, tp tak jumpa. untuk pengetahuan korang, kedai ni bukan kedai2 buku yg biasa. kalau bawak anak... jagalah anak betul2. boleh hilang korang tau tak? aku terus suruh kakak aku tanya org kedai tu kat mana buku2 one direction. aku lari jauh2. mls nak dengar .hahha. nampak lama je dorang bercakap. ingat tak ada. bila tanya kakak aku, kakak aku ckp, " adalah... akak x larat nak cakap ni ". ngeee~~  ikut je lah ! macam ada rezeki. :)

Finally...... 


DAH DAPATTTTTT !!!!!!!!
buku atas.. dengan 77 jumlah muka surat dgn harga RM37.90. dan buku bawah.. 248 muka surat dgn harga RM38.83. pandai2 lah korang tambah . nampak awesome tak?? hahah.. ingat nak cari pencil box , tapi tak jual kat situ. ermm... :( dah dapat buku ni pon kira bersyukur la jugak. siapa nak pinjam, datang rumah. setengah jam,.. charge 5 ringgit. hehehe. lepas happy2 cari buku ni.. kiteorg semua cadang nak pergi The Coffea Beans. mahal2 barang kat KLCC. -,- adik beradik aku semua beli air kat kedai tu yg mahal2. ingat nak la lain sikit dari dorang, jadi aku order 

iced Americano ! (no esperasso). tengok. nampak best je nama dia. bila dah dapat... ini lah ghupenya... sedap ke??? TIDAK sama sekali ! exactly. hmmm... berkerut kerut bila minum. pahit gila ! gagah kan la jugak minum sikit2. balik rumah , suruh mak aku upgrade jadi mcm ni....

ermm... nampak la sedap sikit. nak minum pon tak takut2 dah. sedap pon sedap. hehhe.. 


muka nampak happy banyak ! baru keluar dari kedai kino lah katakan... :p lagi pon kiteorg bercadang nak meraikan budak PMR... hehehe... lepas tu kiteorg pi jalan2 je.. mak cik aku singgah tengok kedai GAP sekejap beli baju untuk anak dia... 

dah tak larat nak main 'polis entri wan tu jaga' dah dgn anak mak cik aku ni. means.. sepupu kami. budak ni lah yg dilabel cium lantai KLCC tu. fames sat. hahaha.. 

atas : kakak aku makin comell !! hehhe >.<
bawah : adik aku pon apa kurang nya... hehe *tak ada idea nak buat capt* ngeh3 . 

Apa apa pon, aku happy sangat semalam sampai demam bawak ke hari ni. sebelum tu, masa kiteorg nak balik kiteorg sesat sampai ke selatan sbb excited nak balik. hahaha 
Assalamualaikum ! :)

thanks for reding this entry. :)


1 comment:

  1. peminat 1D rupenye..haha, syoknye jalan2 KLCC ye..hanna xpena g pown. >,<

    http://www.farhanabiella.my/2012/12/segmen-aku-dan-blog.html

    ReplyDelete