BERDOSA kah AKU ??

Assalamualaikum, selamat sejahtera. ;)

Bila sedih ja, update. Bila kecewa ja, update . Bila happy, lupa daratan. Maybe entry kali ni pendek je kot. Maybe. 
Problem dengan kawan tak pernah nak habis. Ingat dah berbaik hari tu sampai tukar2 gambar bagai, dah sampai ke jannah la hubungan tu. Rupa rupanya tak jugak. Jin apa yang menghasut, aku pun tak tau. Lupa baca doa 'sahabat' agaknya. Seiriously, kebanyakkan yang aku tulis tak semua yang aku maksud kan. Aku just nak bagi tau kau.. Aku pun ada perasaan. Kita tak boleh jaga perasaan orang lain, padahal perasaan kita terabai. 

Aku banyak berubah ? Disebabkan aku berkawan dengan ____ , kau kata aku banyak berubah. Please, be opened minded okay ! I need new friends at my class. Kau kelas lain, aku kelas lain. Harap korang semua faham apa yang aku rasa selama ni. :'(

Actually, aku dah malas nak cakap apa2 pasal kawan. Sebenarnya, aku lebih sedih pasal kejadian semalam. malam semalam aku mesej dengan sorang kawan aku ni. Hmm,, setiap kali bunyi mesej, terasa berat hati nak bukak. Tapi terpaksa digagahkan jugak tangan ni untuk bukak mesej2 tu. Hmm.. agak dah ! Sejarah kembali berulang. Entah dimana silapnya. Kau dah berubah, kau dah berubah, kau dah berubah ! Aku rasa nak muntah bila ayat tu je yang kau tujukan untuk aku. Lama2 boleh mati agaknya bila selalu dapat perkataan 'comel' tu. 

Malam tadi, sejujurnya tak mood yang terlampau sangat2. Tak tau kenapa. Padahal pasal kawan je pun. Masa duduk dekat ruang tamu dengan Abah.. n lain2 , tiba2 ada mesej masuk. Mengeluh panjang. Siapa pulak ni.... !!!!! -,- Bila bukak, tak ada nama. 

PENGHANTAR: Salam, hai sayang.. (siapa la pulak bersayang2 dengan aku ni ?) 
*terus campak phone*
Bunyi lagi. Angkat. 
PENGHANTAR: Salam, hai sayang... (hei ! laki siapa ni ?? -,-) 
tengok nombor phone . Eh, ni nombor Abah lah ! Astaghfirullah... (langsung tak pandang muka abah)
*balas*
Sorry, not in mood. Bye. 
dalam hati, Abah, Ajat mintak maaf sebab hantar mesej yang sedikit kurang adab macam tu. Tiba2 menangis buat kali yang keberapa ntah malam tadi. Phone Abah bunyi, then abah keluar rumah... :'(

Izinkan aku menangis sepuas hati ??? Hmmm... :/

Abah, sorry I can't be perfect for you . *tears*

Apa2 pun, aku harap kawan2 aku jumpa kawan yang lebih sempurna dari aku yang banyak kelemahan diri. Aku tak cukup sempurna buat korang. Aku bukan kawan terbaik untuk kau ! aku harap kau akan jumpa kawan dunia akhirat yang hakiki kelak. Selamat Berjaya ! :))



Assalamualaikum, bye ! :/

No comments:

Post a Comment