Trend Zaman Sekarang~

                 

assalamualaikum semua :)
hmm,, sekarang ni dekat sekolah aq lepas satu, satu bende baru muncul. pening kepala aq ! antara nya ialah :-
 * camera dslr
 * jam gshock
 * fixie
 * beg SAG
 * beg Supreme

hmm.. ape lagi?? mcm2 . knpe 'trend' ni boleh terjadi? huii,, tamak betol korang . jgn la jd tamak sgt gara2 na ikut trend . kalau org yg mampu aq x berapa nak kisah sgt , ni yg x berapa nak mampu pon terhegeh hegeh nak beli . bende2 ni bukan nye murah.. ok. sape mampu , beli je lah !

korang tengok nie eh !












nampak x?? nmpak eksklusif n nmpak mahal sgt2 ! korang nmpak x??? *___*
bg pendapat aq,, kita kan tengah belajar lagi.. bende 2 ni mungkin kurang penting buat aq.. bg korang x tau lah kan . sbb bg yg masih belajar,, ofkos la guna mama n papa korang punya duit kan ?! tp, sape yg gune duit poket sendiri.. tahniah aq ucapkan . belajar bedikari dr kecik . welldone !
tp yg pasti,, byk lagi yg akn dorang bwk pergi skolah( akn  datang ).

sampai sini dulu ye sayangg !!
selamt pagi . ^_~

4 comments:

  1. setuju ! ramai sangat nampak sekarang ni orang pakat angkut beg SAG tu kesana kemari :)

    ReplyDelete
  2. hmm,, bagus la kalau ade org yg sokonh ! hehe..

    ReplyDelete