nak join tak?

assalamualaikumm !!
esok dah start periksa akhir tahun ! mcm2 perasaan rasa. heheh.. sebelum periksa start.. aku nak ' cuba nasib ' buat kali pertama kejap. korang kalau nak... picit sini ! aku rasa mcm best la contest ni.. ofkos lah kan.. tgk lah GRAND PRIZE die... uiiiiiiiii !!! x tahan ! leleh habis ! hahahah >.< jadi , aku rasa teringin nak masuk. aku edit gmbr seringkas yg mungkin je lah.. x delah teruk2 sgt lgpon exp date dah nak dekat la... :( mcm mana lah baru dpt tau semalam pasal contest ni? ermmm.. tak pe lah ! kat sini.. aku mintak sgt99 jasa baik korang semua.. bila dah baca entry ni,, tolong like page ni dulu tau ! then, page ni pulak ! n yg paling penting... like this ! boleh??? 3 je yg aku mintakk... x byk pon walaupun lebih satu~~ boleh ehh....

note ! 
sesiapa yg like ketiga 3 link td.. comment tau !! terima kasih... :)

1 comment: